Zawiadomienie o wszczęciu post. adm. w sprawie udzielenia pozwolenia na budowę kwatery balastu, punktu dobrowolnego gromadzenia odpadów wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie gmin Braniewo i Pasłęk.
Braniewo, dnia 19.07.2012 r.znak sprawy: Ab.6740.100.2012
Zawiadomienie
o
wszczęciu postępowania administracyjnego
Zawiadamia
się, że zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.
Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 98,
poz. 1071 z późn. zm.) w dniu 02.07.2012 zostało wszczęte na
wniosek pełnomocnika spółki:
W związku z tym informujemy, że zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego wszelkie uwagi i wnioski dotyczące powyższej sprawy można zgłaszać w terminie 7 (siedmiu) dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Z aktami sprawy można się zapoznać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Braniewie przy ulicy Plac Piłsudskiego 2, pokój nr 308 w godzinach od 800 do 1500.
Po tym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dowody i materiały.
Miejskie
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
ul. Kościelna 4A,
14-500 Braniewo
postępowanie
administracyjne w sprawie udzielenia pozwolenia na budowę kwatery
balastu, punktu dobrowolnego gromadzenia odpadów wraz z
infrastrukturą towarzyszącą w ramach realizowanego przedsięwzięcia
pt. „Zintegrowany system gospodarki odpadami komunalnymi w rejonie
N-W ZZO Elbląg na terenie gmin Braniewo i Pasłęk – ETAP II –
budowa kwatery balastu oraz budowa punktu dobrowolnego gromadzenia
odpadów na składowisku w Braniewie” zlokalizowanym na działkach
nr 13/8, 13/9, 13/10, 13/11 obręb nr 12 w jednostce ewidencyjnej
miasto Braniewo.
ul. Kościelna 4A,
14-500 Braniewo
W związku z tym informujemy, że zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego wszelkie uwagi i wnioski dotyczące powyższej sprawy można zgłaszać w terminie 7 (siedmiu) dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Z aktami sprawy można się zapoznać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Braniewie przy ulicy Plac Piłsudskiego 2, pokój nr 308 w godzinach od 800 do 1500.
Po tym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dowody i materiały.
P
O U C Z E N I E
Zgodnie
z art. 41 Kodeksu postępowania administracyjnego w toku postępowania
strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek
zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego
adresu. W razie zaniedbania obowiązku, doręczenie pisma pod
dotychczasowy adres ma skutek prawny.
Zgodnie z art. 40 § 4 i § 5 Kodeksu postępowania administracyjnego strona zamieszkała za granicą lub mająca siedzibę za granicą, jeżeli nie ustanowiła pełnomocnika do prowadzenia sprawy zamieszkałego w kraju, jest obowiązana wskazać w kraju pełnomocnika do doręczeń. W razie niewskazania pełnomocnika do doręczeń przeznaczone dla tej strony pisma pozostawia się w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia.
Ponadto zgodnie z art. 33 Kodeksu postępowania administracyjnego pełnomocnikiem strony może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych.
Otrzymują:
1. Pełnomocnik – Paweł Przybyłowski CCS CETCO Sp. z o.o. ul. Batorego 9, 07-300 Ostrów Mazowiecka
2. Starostwo Powiatowe w Braniewie – tablica ogłoszeń,
3. BIP Urząd Miasta w Braniewie – tablica ogłoszeń, BIP
4. A/a
A.W.
metryczka
Wytworzył: Agnieszka Wasilewska (20 lipca 2012)
Opublikował: Agnieszka Zając (20 lipca 2012, 09:39:37)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2613