NULL string(0) ""

Uchwała nr 275/13Zarządu Powiatu Braniewskiegoz dnia 11 kwietnia 2013w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Liceum Ogólnokształcącego im. F. Nowowiejskiego w Braniewie Na podstawie art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (t.j. Dz.U. z 2001 roku, Nr 142, poz.1592 ze zm.) oraz §19 Regulaminu Organizacyjnego Liceum Ogólnokształcącego w Braniewie, Zarząd Powiatu Braniewskiego uchwala, co następuje:

Uchwała nr 275/13
Zarządu Powiatu Braniewskiego
z dnia 11 kwietnia 2013


w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Liceum Ogólnokształcącego im. F. Nowowiejskiego w Braniewie

Na podstawie art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (t.j. Dz.U. z 2001 roku, Nr 142, poz.1592 ze zm.) oraz §19 Regulaminu Organizacyjnego Liceum Ogólnokształcącego w Braniewie, Zarząd Powiatu Braniewskiego uchwala, co następuje:


§1.
 
W Regulaminie Organizacyjnym Liceum Ogólnokształcącego im. F. Nowowiejskiego w Braniewie dokonuje się następujących zmian:
 
  1. § 1 otrzymuje brzmienie:
    ,,1.Regulamin Organizacyjny: Liceum Ogólnokształcącego im. Feliksa Nowowiejskiego w Braniewie zwany dalej ,,Regulaminem” określa:
    1) organizację Liceum Ogólnokształcącego,
    2) zakres obowiązków na poszczególnych stanowiskach pracy.

    2. Liceum Ogólnokształcące zwane dalej ,,Szkołą” działa na podstawie następujących aktów prawnych:
    1) Statutu  Liceum Ogólnokształcącego w Braniewie,
    2) niniejszego Regulaminu.”

  2. §2 ust. 3 otrzymuje brzmienie:
    "3. Pracą Liceum Ogólnokształcącego kieruje Dyrektor i jest on odpowiedzialny za prawidłową realizacje zadań wynikających ze Statutu przed organem prowadzącym w zakresie organizacyjno-finansowym, a w zakresie merytorycznym przed Warmińsko-Mazurskim Kuratorem Oświaty”.

  3. w §3 skreśla się pkt 2. 
  4. §3 pkt 9 otrzymuje brzmienie:
    "9) pracownicy obsługi (sprzątaczka - 3 etaty, konserwator - 1 etat do 1.04.2015 roku, woźny – 1 etat)”. 
  5. w §4 skreśla się pkt 2. 
  6. §6 ust.1 otrzymuje brzmienie:
    "1. W zakresie działalności dydaktyczno-wychowawczej i opiekuńczej (dyrektor):
    1) zapewnia warunki  do realizacji programów nauczania i wychowania,
    2) hospituje i kontroluje prace nauczycieli i pozostałych pracowników, zgodnie z planami hospitacji i regulaminem kontroli wewnętrznej”. 
  7. w §6 ust. 1 skreśla się pkt 3. 
  8. §9 pkt 12 otrzymuje brzmienie:
    „12) prowadzenie obsługi księgowej związanej ze sporządzaniem list płac dla pracowników LO ”, 
  9. załącznik nr 1 otrzymuje brzmienie jak załącznik nr 1do niniejszej uchwały, 
  10. w załączniku nr 2 skreśla się ,,wicedyrektor ds. dydaktyczno - wychowawczych”.
§2.
 
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Uchwała nie podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa

metryczka


Opublikował: Beata Hoffman (16 maja 2013, 13:59:35)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 687