Ab - Rejestrowanie dziennika budowy
Kod wydziału:
Ab
Nazwa usługi:
Rejestrowanie dziennika budowy
Podstawa prawna:
- art. 45 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002 r. Nr 108 poz. 953).
Potrzebne dokumenty:
(Inwestor występuje do organu, który wydał decyzję o pozwoleniu na budowę, o wydanie dziennika budowy)
- ostateczna decyzja o pozwoleniu na budowę / rozbiórkę
- wniosek o wydanie dziennika budowy / rozbiórki
- dowód wniesienia opłaty
Dokładne określenie miejsca wykonywania usługi:
Starostwo Powiatowe w Braniewie, Plac Piłsudskiego 2, 14-500 BraniewoWydział Architektoniczno-Budowlany II piętro, pok. 308, tel. 55 644-02-30 (naczelnik wydziału), 55 644-02-31 do 33 w godz. 7:30 – 15:30
Czas realizacji usługi:
Organ, który wydał decyzję o pozwoleniu na budowę, wydaje dziennik budowy w terminie 3 dni od dnia, w którym decyzja o pozwoleniu na budowę stała się ostateczna, za zwrotem kosztów związanych z jego przygotowaniem (§ 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002 r. Nr 108 poz. 953) .
Wysokość opłat:
Na podstawie zarządzenie Nr 48/2019 Starosty Braniewskiego z dnia 12 sierpnia 2019 r.
Informacja o wysokości opłat za wydanie dziennika budowy dostępna jest poniżej w sekcji pliki do pobrania.
Właściwą kwotę należy wnieść na konto Starostwa Powiatowego w Braniewie
Po zarejestrowaniu dziennika budowy / rozbiórki należy udać się do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Braniewie, mieszczącego się w budynku Starostwa Powiatowego w Braniewie przy Pl. Piłsudskiego 2 (pok. Nr 307 II p.).
Pliki do pobrania:
metryczka
Wytworzył: Agnieszka Wasilewska (26 września 2011)
Opublikował: Mirosław Wolak (27 września 2011, 14:57:36)
Ostatnia zmiana: Mirosław Wolak (3 października 2019, 15:24:54)
Zmieniono: Zaktualizowano wysokość opłat.
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 3800