Informacja o zmianie sposobu obsługi Interesantów w związku ze stanem epidemii
Szanowni Państwo,
Starostwo Powiatowe w Braniewie informuje, że od dnia 20 marca 2020 r. do odwołania zostają zmienione zasady obsługi Interesantów.
Preferujemy komunikację elektroniczną (e-PUAP, poczta elektroniczna) lub pocztę tradycyjną w załatwianiu spraw.
Przyjmujemy od Państwa również dokumenty złożone osobiście w formie papierowej.
W tym celu na parterze budynku Starostwa uruchomiliśmy Biuro Podawcze, które przyjmuje korespondencję (dokumentację) papierową. Przyjęta korespondencja będzie poddana 24 godzinnej kwarantannie. Pracownicy będą udzielali informacji i wyjaśnień wyłącznie telefonicznie lub poczta elektroniczną.
Wykaz i opis załatwianych w Starostwie spraw wraz ze wzorami wniosków jest dostępny w Biuletynie informacji publicznej Powiatu Braniewskiego (http://bip.powiat-braniewo.pl) w sekcji Poradnik interesanta. Wzory wniosków dotyczące obsługiwanych spraw są też wyłożone przy Biurze Podawczym.
Ponieważ sprawy nie będą załatwiane ‘od ręki’, prosimy o zostawianie na składanych dokumentach swoich danych do kontaktu - numeru telefonu lub adresu poczty elektronicznej.
Szczegółowe informacje i dane do kontaktu umieściliśmy na stronie:
metryczka
Wytworzył: Agnieszka Kiełek (16 marca 2020)
Opublikował: Mirosław Wolak (16 marca 2020, 11:09:08)
Ostatnia zmiana: Mirosław Wolak (22 marca 2020, 22:01:29)
Zmieniono: Aktualizacja tytułu informacji
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 941