zamówienie na:

Roboty budowlane - remont części dachu w Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Pieniężnie

zamawiający: Starostwo Powiatowe w Braniewie, Pl.Piłsudskiego 2, 14-500 Braniewo
tryb zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY
nr sprawy: Rg 3430/14/10
wartość: powyzej 14.000 Euro
termin składania ofert: 30 lipca 2010  09:00
przyczyna unieważnienia: Przetarg został unieważniony - cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 




Rg 3430/14/10
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
dot. udzielenia zamówienia publicznego
na roboty budowlane - remont części dachu
w Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Pieniężnie

CPV: 45.26.00.00-7 – Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne

1. Nazwa i adres zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Braniewie, 14-500 Braniewo, Pl. Piłsudskiego 2, tel. (55) 644 02 04, fax (55) 644 02 05, e-mail: starostwo@powiat-braniewo.pl, ad
res strony internetowej: www.powiat-braniewo.pl

2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004r.- Prawo Zamówień Publicznych.

3.Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie SIWZ: http://bip.powiat-braniewo.pl/

4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem inf. o możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest remont części dachu w Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Pieniężnie
Zakres robót do wykonania w ramach niniejszego zadania składa się z:
a) robót demontażowych obejmujących: pokrycie dachu, łacenia i deskowanie, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe, wymiana okien i naświetli w dachu,
b) robót wykończeniowych obejmujących:
- uzupełnienie deskowania więźby dachowej,
- wykonanie łacenia dachu pod dachówkę ceramiczną,
- wykonanie obróbek blacharskich,
- montaż rynien i rur spustowych,
- ułożenie dachówki ceramicznej holenderki na sucho.
Szczegóły techniczne wykonania zawiera projekt architektoniczno-budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dołaczone w wersji elektronicznej do niniejszej SIWZ).

Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania oferty wariantowej.

6. Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania i realizacji zamówienia: do 15 października 2010r.

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
3. zapoznali się ze SIWZ i przyjmują jej wymogi.
4. złożyli ofertę cenową z ceną brutto.
W ocenie spełnienia warunków będą brane pod uwagę wymogi określone w SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.

8. Informacja o wadium: wadium nie obowiązuje.

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który spełni wymogi SIWZ i złoży ofertę z najniższą ceną.

10. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie, w siedzibie zamawiającego, pokój nr 213 (sekretariat) lub przesyłając pocztą, na adres zamawiającego do dnia 30.07.2010r. do godz. 9:00 Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.07.2010r. o godz. 9:10 w siedzibie zamawiającego, pok. nr 217.

11. Termin związania ofertą: 30 dni.

12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje wyboru ofert z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.


Do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (80kB) word
Projekt architektoniczno-budowlany (8192kB) zip
Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (137kB) pdf
Przedmiary robót (72kB) zip
Zawiadomienie o rozstrzygnięciu przetargu (12kB) word

metryczka


Opublikował: Beata Kondratowska (15 lipca 2010, 12:02:35)

Ostatnia zmiana: Beata Kondratowska (3 sierpnia 2010, 08:19:48)
Zmieniono: dodano Zawiadomienie o rozstrzygnięciu przetargu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1882